Actua Tickets

Preguntes freqüents – Promotors

Quin cost té vendre entrades a tickets.actua.cat?

0,25€ per entrada venuda + 5% del preu de l’entrada.
A l’import resultant hi sumem el 21% d’IVA i et fem la factura i la liquidació corresponent.

Si l’esdeveniment que estàs organitzant és gratuït, només et cobrarem els 0,25€ per entrada venuda.

Quins serveis estan inclosos en aquest preu?

Creació i gestió de l’esdeveniment. Tu ens envies la informació i nosaltres ens encarreguem de la resta.

Accés a informe de vendes en temps real. En tot moment sabràs com van les vendes dels teus esdeveniments.

Email i tiquet personalitzat. L’email i els tiquets que rebin els teus clients portaran el teu logo, nom d’entitat i NIF i tota la informació que tu els hi vulguis transmetre.

Descomptes i cupons. Que els teus clients es sentit especials amb els descomptes i cupons fets a mida.

Recollida de dades. Vols més informació dels teus clients? La recollim i te la facilitem perquè ho sàpigues tot d’ells.

Gestió d’incidències. Tots els problemes tècnics que puguin sorgir a l’hora de comprar entrades els resoldrem nosaltres. Posem un correu de contacte a disposició dels clients per solucionar-ho de manera ràpida i directa.

Informe PDF de l’esdeveniment. Un cop finalitzat l’esdeveniment, rebràs un informe de vendes.

Exportació de les dades dels clients. De tots els que hagin marcat la casella conforme volen rebre comunicacions de la teva entitat (seguint el RGPD).

Atenció i assessorament. Per email, telèfon i WhatsApp, de dilluns a divendres de 8 a 16h i també el dia de l’esdeveniment.

Quins serveis no estan inclosos en aquest preu?

Patis de butaques específics pels espais escènics, Formularis i enquestes de satisfacció, Comunicació amb Ticketbai (Euskadi), Informes detallats, etc. Explica’ns les teves necessitats específiques i et farem un preu a mida.

Com es gestiona l’accés?

Cada tiquet té un codi QR únic. Utilitzant la nostra aplicació per Android podràs validar els accessos. L’aplicació no requereix cap tipus de configuració. Instal·la-la a tants dispositius com vulguis i ja podràs començar a validar entrades.

Quan es fa la liquidació?

La liquidació es fa la setmana següent de l’esdeveniment. Abans de fer la liquidació t’enviarem un informe detallat perquè revisis que tot és correcte i un cop ens verifiquis els comptes t’enviarem la factura i liquidació.

He de cancel·lar l’esdeveniment. Què he de fer?

Primer de tot, comunica’ns-ho com abans millor per poder aturar la venda d’entrades. El següent pas és avisar a tothom que ha comprat entrades de que l’esdeveniment s’ha cancel·lat i que, si s’escau, rebran la devolució del diners. Per les es devolucions no se’t cobrarà l’import original del servei però si que hi ha una comissió de Redsys que hauràs d’assumir.