Preguntes freqüents – Espectadors
Tinc dubtes o vull més informació sobre un esdeveniment.
Posa’t en contacte amb l’organitzador de l’esdeveniment a través de les seves xarxes socials o vies de contacte habituals.
He comprat les entrades però no les he rebut
Envia’ns un email a info@actua.cat indicant les dades utilitzades per fer la compra i verificarem que tot estigui correcte i et reenviarem les entrades.
L’esdeveniment s’ha cancel·lat, com recupero els diners de les entrades?
Quan es cancel·la un esdeveniment s’ha de fer varies gestions i validacions per assegurar que tot està correcte. Segur que rebràs la devolució de les teves entrades. En alguns casos la devolució pot aparèixer a l’extracte de la teva targeta i no com un ingrés o transferencia habitual.
Vull fer una devolució de les entrades.
El promotor/organitzador és l’encarregat de determinar qui pot demanar una devolució. Posa’t-hi en contacte per sol·licitar-la especificant els motius.
No aconsegueixo completar la compra. Hi ha algun problema a l’hora de fer el pagament.
Segueix els passos i assegura’t d’omplir tot els camps. El procés és ràpid i senzill.
He de portar les entrades impreses?
Pots portar les entrades impreses o ensenyar el codi QR directament des del mòbil.
Necessito una factura de la compra d’entrades.
El promotor/organitzador de l’esdeveniment és el responsable d’emetre les factures. Posa’t-hi en contacte i de ben segur t’ajudaran (és possible que no puguin emetre la factura fins dies després de l’esdeveniment).
